« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad.

5. Wystąpienie zaproszonych gości.

6. Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła.

8. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła.

12. Podjęcie następujących uchwał:

j) w sprawie Programu Współpracy Miasta Wisła z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 1327) na rok 2023

m) w sprawie zmiany uchwały nr XL/568/2022 Rady Miasta Wisła z dnia 27 stycznia 2022 roku w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat jak również tryb ich pobierania

n) w sprawie zmiany Uchwały nr II/35/2018 Rady Miasta Wisła w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania świadczenia pieniężnego z pomocy społecznej w formie zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019- 2023

o) w sprawie zmiany Uchwały nr II/34/2018 Rady Miasta Wisła w sprawie odstąpienia od zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019- 2023

p) w sprawie zmiany w załączniku do uchwały nr II/33/2018 Rady Miasta Wisła w sprawie ustanowienia wieloletniego rządowego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu „ na lata 2019-2023

u) w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIX/542/2018 z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie określenia wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących niepubliczne żłobki na terenie Gminy Wisła

13. Interpelacje i zapytania

14. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania.

15. Komunikaty i informacje.

17. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej