« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad.

4. Wystąpienie zaproszonych gości.

5. Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła.

7. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła.

9. Podjęcie następujących uchwał:

c) zmieniająca uchwałę nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 roku w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie miejscowej

f) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Gminy Wisła w trybie bezprzetargowym, na czas oznaczony do 3 lat

i) zmieniająca Uchwałę Nr XXXVIII/520/2018 Rady Miasta Wisła z dnia 21 lutego 2018 r. w sprawie dokapitalizowania spółki komunalnej pod firmą „Baseny Wisła Sp. Z o. o.” z siedzibą w Wiśle

j) zmieniająca uchwałę NR XXXI/470/2013 Rady Miasta Wisła z dnia 31 października 2013 r. w sprawie określenia wzorów deklaracji oraz informacji w podatkach i opłatach lokalnych

k) zmieniająca uchwałę Nr XXXI/471/2013 Rady Miasta Wisła z dnia 31 października 2013 r. w sprawie określenia warunków i trybu składania deklaracji oraz informacji w podatkach i opłatach lokalnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej

p) w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIX/542/2018 Rady Miasta Wisła z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie określenia wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących niepubliczne żłobki na terenie Gminy Wisła

10. Interpelacje i zapytania

11. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania.

12. Komunikaty i informacje.

13. Wolne wnioski.

14. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej