Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad (ewentualne zmiany)
3.
Przyjęcie protokołu z IV sesji Rady Miasta Wisła z dnia 28 lutego 2019 roku
4.
Wystąpienie zaproszonych gości
5.
Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła
6.
Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczących Komisji
7.
Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła
8.
Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Wisła w 2019 roku
9.
Podjęcie następujących uchwał:
a)
zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową Miasta Wisła
b)
zmieniająca budżet Miasta Wisła na rok 2019
c)
zmieniająca uchwałę Nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 r. w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz okreslenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso
d)
w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wisła służebnością przejazdu i przechodu
e)
w sprawie przyjęcia raportu z wykonania Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2018 rok
f)
w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2018 rok
g)
w sprawie zmiany treści Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2019 rok stanowiącego załącznik do uchwały nr II/31/2018 Rady Miasta Wisła z dnia 20 grudnia 2018 roku w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2019 rok
h)
w sprawie udzielenia odpowiedzi na wniosek Pana Sławomira Cieślara dotyczący przywrócenia zniżki dla rodzin wielodzietnych za odpady komunalne
i)
w sprawie skargi Pani Iwony Boś na Radnego Miasta Wisła Pana Sławomira Wantuloka
j)
w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszeń prawa poprzez zmianę uchwały nr XXV/325/2016 Rady Miasta Wisła z dnia 22 grudnia 2016 roku
10.
Interpelacje i zapytania
11.
Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania
12.
Komunikaty i informacje
14.
Zamknięcie obrad sesji