« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie komisji

2. Przedstawienie porządku obrad (ewentualne zmiany).

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji

4. Wystąpienie zaproszonych gości.

5. Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła.

6. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczących Komisji.

7. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła.

8. Bezpieczeństwo miasta w zakresie ochrony przeciwpożarowej na bazie funkcjonowanie OSP oraz współpracy z PSP ( w tym m.in. aktualny stan bojowy, współpraca, sytuacja kadrowa)

9. Bezpieczeństwo miasta w zakresie obejmującym działania Policji (aktualna sytuacja kadrowa i sprzętowa)

10. Bezpieczeństwo miasta w zakresie obejmującym działania Straży Miejskiej (w tym m.in. aktualna sytuacja kadrowa i sprzętowa)

11. Podjęcie następujących uchwał:

c) zmieniająca Uchwałę Nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 r. w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie miejscowej

j) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Wisła własności nieruchomości oznaczonej jako działka nr: 1204/113 oraz 1204/118 objętych Kw BB1C/00032739/0 Sądu Rejonowego w Cieszynie, udziału 1/20 w nieruchomości objętej Kw BB1C/00032740/0 Sądu Rejonowego w Cieszynie położonych w Wiśle Głębce.

k) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Wisła własności: nieruchomości oznaczonej jako działka nr: 3149/10, 3150/1, 3150/2 objętych Kw BB1C/00019171/3 Sądu Rejonowego w Cieszynie, nieruchomości oznaczonej jako działka nr 3151/53 objętej Kw BB1C/00019172/0 Sądu Rejonowego w Cieszynie, położonych w Wiśle

p) w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2024 r. w zakresie obejmującym okres od stycznia do kwietnia 2024 roku.

« Powrót do strony głównej