« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Omówienie materiałów na sesję.

2. Przedstawienie porządku obrad (ewentualne zmiany).

4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.

5. Wystąpienie zaproszonych gości.

6. Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła.

7. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczących Komisji.

8. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła

11. Zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w Gminie.

12. Podjęcie następujących uchwał:

c) zmieniająca Uchwałę Nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 r. w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie miejscowej

g) w sprawie zmiany uchwały Nr XXX/374/2009 Rady Miasta Wisła z dnia 26 marca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia.

h) w sprawie zmiany uchwały Nr XII/161/2025 Rady Miasta Wisła z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania poszczególnych form wspierania edukacji uzdolnionych uczniów oraz trybu postępowania w tych sprawach w ramach "Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży w Gminie Wisła".

13. Sprawy bieżące.

« Powrót do strony głównej