« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie komisji i stwierdzenie prawomocności jej obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad (ewentualne zmiany).

3. Przyjęcie protokołu z komisji z dnia 26 października 2021 roku

4. Przyjęcie protokołu z dnia 23 listopada 2021 roku

5. Wystąpienie zaproszonych gości.

6. Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła.

8. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła.

9. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej od roku 2022 i przyjęcie uchwały budżetowej na rok 2022:

10. Podjęcie następujących uchwał:

14. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2022 rok

20. zmieniająca uchwałę nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 roku w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie miejscowej

22. w sprawie ogłoszenia roku 2022 rokiem obchodów jubileuszu 60- lecia nadania praw miejskich Miastu Wisła

23. w sprawie zmiany uchwały XXXVII/510/2018 Rady Miasta Wisła z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości jej pobrania i wykorzystania

26. w sprawie nadania nazwy rondu

28. zmieniająca Uchwałę Nr XXX/452/2021 Rady Miasta Wisła z dnia 27 maja 2021 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi

32. W sprawie ustalenia wysokości diet Radnych oraz Przewodniczących Zarządów Osiedli

34. zmieniająca uchwałę nr XII/173/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 24 listopada 2011 r. w sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowej

« Powrót do strony głównej