« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad.

4. Wystąpienie zaproszonych gości.

5. Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła.

7. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła

8. Podjęcie następujących uchwał:

c) zmieniająca Uchwałę Nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 r. w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie miejscowej

d) w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVII/510/2018 Rady miasta Wisła z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości jej pobrania i wykorzystania

e) w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania na terenie Wisły obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz urządzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane

h) zmieniająca uchwałę nr XXXVI/562/2014 Rady Miasta Wisła z dnia 27 marca 2014 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny

i) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Wisła w trybie bezprzetargowym na czas oznaczony do 3 lat.

9. Interpelacje i zapytania

10. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania.

11. Komunikaty i informacje.

12. Wolne wnioski.

13. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej