« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad

5. Wystąpienie zaproszonych gości

6. Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła

8. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła

10. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Wisła za I półrocze 2022 r., o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury

12. Rozpatrzenie następujących projektów uchwał:

c) zmieniająca uchwałę nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 roku w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie miejscowej

g) w sprawie odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia "Kominki i piece" o poparcie petycji w sprawie obniżenia stawki VAT na drewno opałowe

h) w sprawie odpowiedzi na wniosek o poparcie stanowiska Związku Gmin Śląska Opolskiego przyjętego w związku ze wzrostem cen energii elektrycznej dla samorządów

13. Interpelacje i zapytania

14. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania

15. Komunikaty i informacje

16. Wolne wnioski

17. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej