« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad.

5. Wystąpienie zaproszonych gości.

6. Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła.

8. Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła.

9. Podjęcie następujących uchwał:

e) w sprawie wniesienia skargi na rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody Śląskiego dotyczące Uchwały Nr LXVIII/1087/2024 Rady Miasta Wisła z dnia 28 marca 2024 r. zmieniającej Uchwałę Nr LX/939/2023 Rady Miasta Wisła z dnia 24 sierpnia 2023 r. w sprawie korzystania z miejsc postojowych na zlokalizowanych poza pasem drogowym nieruchomościach Gminy Wisła

g) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Wisła własności nieruchomości oznaczonej jako działka nr 240303_1.0002.3552/78 położonej w Wiśle os. Jarzębata.

j) w sprawie zmiany uchwały Nr XIV/184/2007 Rady Miasta Wisły z dnia 29 listopada 2007 roku w sprawie ustalenia diet dla Przewodniczących Komisji Rady Miasta Wisły, Radnych, Przewodniczących Zarządów Osiedli oraz uchwały Nr XXIX/368/2009 Rady Miasta Wisły z dnia 26 lutego 2009 roku w sprawie ustalenia zryczałtowanych, miesięcznych diet dla Przewodniczącego Rady i Wiceprzewodniczącego Rady

l) w sprawie zmiany uchwały Nr LXVI/1049/2024 Rady Miasta Wisła z dnia 25 stycznia 2024 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2024 r.

10. Interpelacje i zapytania

11. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania.

12. Komunikaty i informacje.

13. Wolne wnioski.

14. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej