Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad
2.
Wręczenie nagród sportowych Miasta Wisła dla sportowaców, którzy osiągneli wysokie wyniki sportowe w 2020 roku
3.
Wznowienie obrad po przerwie i stwierdzenie prawomocności obrad
4.
Przedstawienie porządku obrad (ewentualne zmiany)
5.
Przyjęcie protokołu z XXX sesji Rady Miasta Wisła z dnia 27 maja 2021 roku
6.
Wystąpienie zaproszonych gości
7.
Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła
8.
Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczących Komisji
9.
Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła
10.
Wpływ pandemii Covid-19 na realizację budżetu miasta w roku 2020
11.
Rozpatrzenie Raportu o stanie gminy za 2020 rok
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta Wisła
13.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2020 r.
14.
Stanowisko w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Wisła za rok 2020
15.
Rozpatrzenie następujących projektów uchwał:
a)
zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową Miasta Wisła
b)
zmieniająca budżet Miasta Wisła
c)
zmieniająca uchwałę nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 roku w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie miejscowej
d)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Cieszyńskiemu z przeznaczeniem na modernizację fragmentu drogi powiatowej ul. Czarne w Wiśle.
e)
w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Wisła
f)
w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Wisła służebnością przejazdu i przechodu
g)
zmieniająca uchwałę nr XXIII/317/2020 Rady Miasta Wisła z dnia 5 listopada 2020 r. w sprawie podatku od nieruchomości
h)
zmieniająca Uchwałę Budżetową na rok 2021
16.
Interpelacje i zapytania
17.
Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania
18.
Komunikaty i informacje