Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad (ewentualne zmiany).
3.
Przyjęcie protokołu z XIV Sesji Rady Miasta Wisła z dnia 29 maja 2025 roku
4.
Wystąpienie zaproszonych gości.
5.
Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła.
6.
Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczących Komisji.
7.
Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła
8.
Rozpatrzenie raportu o stanie gminy za rok 2024
9.
Stanowisko w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Miasta Wisła za rok 2024
10.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 r.
11.
Stanowisko w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Wisła za 2024 r.
12.
Podjęcie następujących uchwał:
a)
zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową Miasta Wisła
b)
zmieniająca budżet Miasta Wisła na rok 2025
c)
zmieniająca Uchwałę Nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 r. w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie miejscowej
d)
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały Nr XXXVII/510/2018 Rady Miasta Wisła z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i niepublicznych innych form wychowania przedszkolnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości jej pobrania i wykorzystania
e)
w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie na rzecz Gminy Wisła prawa użytkowania wieczystego wraz z prawem własności budowli.
13.
Interpelacje i zapytania
14.
Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania.
15.
Komunikaty i informacje.
17.
Zamknięcie obrad sesji.