Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad (ewentualne zmiany).
3.
Przyjęcie protokołu z LII Sesji Rady Miasta Wisła z dnia 26 stycznia 2023 roku
4.
Wystąpienie zaproszonych gości.
5.
Informacja z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Wisła.
6.
Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczących Komisji.
7.
Informacja z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Miasta Wisła.
8.
Obiekty mostowe na terenie miasta zlokalizowane w ciągu dróg gminnych, powiatowych oraz wojewódzkich, a także kładki i mosty wykorzystywane do ruchu pieszego i rowerowego ( w tym m.in. ilość, ich stan techniczny, obiekty wyremontowane w ostatnich trzech latach, dalsze potrzeby)
9.
Sprawozdania z działalności Zarządów Osiedli za rok 2022
10.
Podjęcie następujących uchwał:
a)
Zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową Miasta Wisła
b)
Zmieniająca budżet Miasta Wisła na 2023 rok
c)
zmieniająca Uchwałę Nr XI/146/2011 Rady Miasta Wisła z dnia 27 października 2011 r. w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej, zarządzenia poboru opłaty miejscowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso w opłacie miejscowej
d)
zmieniająca uchwałę nr XIV/217/2020 Rady Miasta Wisła z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie korzystania z miejsc postojowych na zlokalizowanych poza pasem drogowym nieruchomościach Gminy Wisła
e)
w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w najem w trybie bezprzetargowym części nieruchomości budynkowej położonej przy ul. Dziechcinka 4 w Wiśle, stanowiącej własność Gminy Wisła na czas oznaczony do 10 lat
f)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Wisła na czas oznaczony do 3 lat.
g)
W sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie na terenie miasta Wisła w latach 2016-2025” za rok 2022.
h)
Ogłaszająca jednolite teksty uchwał stanowiących akty prawa miejscowego
i)
W sprawie zmiany uchwały nr XLIX/740/2022 Rady Miasta Wisła z dnia 24 listopada 2022 r. w sprawie ustalenia stawki za 1 km przebiegu pojazdu, uwzględnianej przy obliczaniu zwrotu kosztów przewozu dzieci, młodzieży, uczniów oraz rodziców.
j)
W sprawie zarządzenia wyborów do Zarządów Osiedli na terenie miasta Wisła
k)
w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
l)
w sprawie zmiany uchwały nr XLII/512/2010 Rady Miasta Wisła z dnia 25 lutego 2019 r. w sprawie ustalenia regulaminu porządkowego terenu Parku im. Stanisława Kopczyńskiego , Placu Bogumiła Hoffa, ulicy Pawła Stellera i ulicy 1 Maja- od skrzyżowania z ulicą Olimpijską do skrzyżowania z ul. Bolesława Prusa
m)
zmieniająca uchwałę nr XVL/622/2018 Rady Miasta Wisła z dnia 18 października 2018 r. w sprawie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
n)
zmieniająca uchwałę nr XVL/622/2018 Rady Miasta Wisła z dnia 18 października 2018 r. w sprawie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (termin płatności)
o)
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Wisła udziału we własności nieruchomości objętej Kw BB1C/00013974/0 położonej w Wiśle
p)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego dla obszaru "Wisła Centrum"
r)
zmieniająca uchwałę Nr XXXI/471/2013 Rady Miasta Wisła z dnia 31 października 2013 r. w sprawie określenia warunków i trybu składania deklaracji oraz informacji w podatkach i opłatach lokalnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (korekta)
s)
zmieniająca uchwałę nr XXXI/470/2013 Rady Miasta Wisła z dnia 31 października 2013 r. w sprawie określenia wzorów deklaracji oraz informacji w podatkach i opłatach lokalnych
t)
zmieniająca uchwałę Nr XXXI/471/2013 Rady Miasta Wisła z dnia 31 października 2013 r. w sprawie określenia warunków i trybu składania deklaracji oraz informacji w podatkach i opłatach lokalnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej
11.
Interpelacje i zapytania
12.
Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania
13.
Komunikaty i informacje.
15.
Zamknięcie obrad sesji.